Dag 19, 20, 21 - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu Dag 19, 20, 21 - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu

Dag 19, 20, 21 - Bangkok

Blijf op de hoogte en volg François

30 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 19 21-7-2014
Weer aangekomen in Bangkok. Hostel gepakt op Khao san road voor 300,- B per kamer: Harn Guesthouse, vlakbij KFC. Vervolgens tuktuk naar reisburau’tje en op de weg daar naar toe nog een maatpak gekocht voor 4000,- B = € 90,- Bij reisbureau onze route voor Laos uitgestippeld en vervolgens terug naar hostel om 3 uur lang mijn foto’s en verslagen te uploaden. Vanavond hebben we het verjaardagsfeestje van Emmie, een Thaise rockchick die we voor Ko Pangan ontmoet hadden.
Dag 20 22-7-2014
Bij een ander hostel ingechecked. Maatpak gepast voor de verder afwerking, Reis voor Laos geboekt en daarna weer een massage gehad op Sukomvit street. En vervolgens daar de hoek om, om Wan van haar werk te halen. Haar hadden we daar op haar werk in het shopping mall ontmoet toen we deodorant gingen halen (ook voor Ko Pangan). Emmie kwam hier ook naar toe en vervolgens hebben we een taxi naar Khao san road gepakt. Hier tot 5:00 op stap geweest.
Dag 21 23-7-2014
Boottochtje gaan maken met Emmie (Wan moest naar de tandarts). Voor de rest niet veel gedaan en ’s avonds de nachttrein naar Vientiane, Laos gepakt.