Dag 26, 27 - laatste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu Dag 26, 27 - laatste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu

Dag 26, 27 - laatste dagen Thailand

Blijf op de hoogte en volg François

30 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 26 28-7-2014
Om 5:30 afscheid genomen van Nayan en een tuktuk naar het vliegveld gepakt en om 7:40 vloog ik terug naar Bangkok. Hier de gerepareerde cameralens en pak opgehaald. Ingechecked in het sjieke Rambutri hotel van de eerste nachten, souveniers gekocht en uitgerust op mijn kamer. Vanavond ga ik in pak met Emmie en I-ya op stap naar de Sky Bar State Tower! Dit is een sjieke, deftige bar op één van de wolkenkrabbers. Hier is ook één scène van The Hangover gefilmd. Het uitzicht over Bangkok was geweldig en we hebben veel foto’s gemaakt. De drankjes vielen nog mee, 1000,- B = € 26,- voor 2 Bailey’s en 1 Malibu i.p.v. de 2000,- waar ik op gerekend had. Daarna op stap op de vertrouwde Khao San road.
Dag 27 29-7-2014
Rustig de dag door gebracht met I-ya en om 17:30 bracht zij me met haar nieuwe Honda naar het vliegveld. Maar toen kwamen we vast te zitten in de file! Ik zou mijn vlucht missen volgens de taxichauffeur voor ons! 800,- B van haar gekregen, achter op de scooter taxi met de grote backpack (hij haalde heel wat stunts uit zoals inhalen over de stoep om op tijd te komen, maar ik was er blij mee) en met de skytrain naar het vliegveld. Een uur voor departure ingechecked. Net op tijd! Om 20:30 terug naar huis gevlogen..

  • 05 Augustus 2014 - 23:55

    Tiny:

    Zo alles achter elkaar gelezen!
    Een mooi en zeer indrukwekkend reisverslag.
    Mooie foto's.
    En veel mooie vrouwen ontmoet zo te zien en te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

François

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 1097
Totaal aantal bezoekers 5014

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 02 Oktober 2016

Afrika!

02 Juli 2014 - 29 Juli 2014

Het grote Thailand avontuur

Landen bezocht: