Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van François Thoolen - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12

Blijf op de hoogte en volg François

21 Juli 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Dag 11 13-7-2014
Met Alex op het strand gechilled. Hier kwamen we ook Nino uit de Filepijnen tegen. Hem had ik de avond voordat we naar Cambodja gingen ontmoet in Bangkok. ‘s Avonds bij Amerikaans stelletje (vrienden van Alex) licht gevende verf op gedaan. Het meisje dat ons verfde was heel knap (Mix van Griekse vader en moeder uit de Filepijnen). Daarna naar de Fullmoonparty! Gekkenhuis waar iedereen op het strand en in de zee staan te feesten. We hebben gefeest tot de zon op kwam en zijn even na 7:00 gaan slapen.
Dag 12 14-7-2014
Uitgeslapen. Hamburger gegeten en scooters gehuurd voor maar 120,-b / dag = 2,50 eur! Naar volgende dorpje gereden om nog iets tee ten. Hier werkte een leuk meisje in de keuken, genaamd Tay Umapom. Ze werkt hier nu in de vakantie, maar komt uit Chiang Mai (Noord Thailand) en met haar afgesproken voor de volgende dag. Daarna rustig filmpje gekeken in het hotel en op tijd (2:00 u) naar bed.